4 moduri surprinzătoare prin care probioticele influențează greutatea

Probabil că ai auzit deja despre toate beneficiile consumului de probiotice pentru sănătatea intestinală, dar știai că suplimentele probiotice ar putea fi, de asemenea, arma secretă pentru a scăpa de kilogramele în plus?

4 ways probiotics can help you fit into your clothes again

Ce-i drept, poți lua probiotice pentru a slăbi! Citește în continuare cum te pot ajuta să ți se potrivească din nou hainele preferate.

Patru moduri surprinzătoare în care probioticele ajută la controlul greutății

Când te gândești la probiotice, probabil că te gândești la suplimentele care asigură o bună digestie. Și, deși acesta este rolul lor principal, ele pot face mult mai multe pentru bunăstare și pot chiar contribui la scăderea în greutate. 

Iată cum:

  1. Reduc pofta de mâncare: în cazul unui consum regulat, probioticele cresc eliberarea de hormoni care reduc pofta de mâncare. Ceea ce înseamnă că poți evita gustările inutile și mâncatul excesiv și poți controla mai bine greutatea.  
  2. Reduc absorbția grăsimilor alimentare: probioticele îmbunătățesc metabolismul grăsimilor și previn absorbția grăsimilor alimentare în intestin. Acest lucru face ca organismul să elimine acea grăsime și nu să o depoziteze în jurul șoldurilor sau al stomacului.  
  3. Previn stocarea grăsimilor: s-a demonstrat că probioticele cresc nivelul proteinelor care reglează grăsimile. Aceste proteine influențează capacitatea organismului de a stoca grăsimea care este încă absorbită din alimente. Ceea ce înseamnă că organismul nu va acumula grăsime în zonele cu probleme și va fi mai ușor de menținut un corp sănătos. 
  4. Stimulează slăbirea: mai multe studii au arătat o reducere a masei corporale și a dimensiunii taliei la persoanele care au consumat probiotice. Adaosul de bacterii benefice în dietă timp de 3 săptămâni i-a ajutat pe participanții supraponderali să își reducă semnificativ procentul de grăsime corporală.

Acum că știi cum te pot ajuta probioticele să obții o siluetă mai suplă, să vorbim despre cum poți integra mai multe bacterii benefice în dietă.

Cum să crești aportul de probiotice în dietă pentru a slăbi

Chefirul, varza murată și kimchi sunt surse naturale excelente de probiotice, dar poate fi dificil să le incluzi în planul alimentar săptămânal atunci când gătești pentru întreaga familie. Copiii s-ar putea să nu fie cei mai mari fani ai gustului, iar tu probabil că nu ai energia necesară pentru a-ți pregăti mese separate. 

Și, deși consumul de probiotice din surse alimentare este un bun început, nu vei primi suficiente bacterii benefice pentru atingerea obiectivelor de slăbire. În plus, probioticele sunt foarte sensibile la mediul în care se află.  

Chiar dacă vei consuma doar alimente probiotice, bacteriile ar putea să nu supraviețuiască drumului până la intestin, unde te pot ajuta să scapi de grăsimea nedorită care te-a împiedicat să porți hainele preferate. 

Din fericire, există o modalitate de a adăuga în dietă cantitatea potrivită de probiotice pentru slăbire, fără efort suplimentar - cu ajutorul suplimentelor probiotice.

Modelează-ți corpul cu WaterAway Biotic

Suplimentul probiotic WaterAway Biotic conține ibSium®, un probiotic patentat care oferă o doză concentrată de bacterii benefice garantate să ajungă în intestin. Acest lucru asigură un aport de probiotice zilnic consistent și eficient. 

Pentru rezultate și mai bune în materie de slăbire, formula este combinată cu CactiNea™, un diuretic puternic. Adaosul unui diuretic ajută la reducerea retenției de apă și la accelerarea procesului de pierdere în greutate. În plus, vei fi cu atât mai motivată cu cât vei vedea rezultatele aproape instantaneu. 

Acest lucru înseamnă că nu mai trebuie să te chinui să-ți planifici mesele în jurul alimentelor bogate în probiotice. Pur și simplu adaugiWaterAway în rutina ta zilnică, iar corpul va începe în curând să culeagă beneficiile! 

În primul rând, vei începe să pierzi greutatea apei, oferindu-ți rezultate imediate de modelare a corpului. În al doilea rând, probioticele vor susține sănătatea intestinală, stimulând în același timp slăbirea. Acest lucru va duce la o scădere în greutate durabilă, într-un mod natural și fără efectul supărător yo-yo.  

Încearcă WaterAway Biotic și oferă organismului tău sprijinul de care are nevoie pentru a slăbieficient și sustenabil.

Surse:

Palsdottir, Hrefna. “How Probiotics Can Help You Lose Belly Fat.” Healthline, Healthline Media, 31 Mar. 2023, www.healthline.com/nutrition/probiotics-and-weight-loss#how-probiotics-affect-body-weight. 

Aronsson, Linda et al. “Decreased fat storage by Lactobacillus paracasei is associated with increased levels of angiopoietin-like 4 protein (ANGPTL4).” PloS one vol. 5,9 e13087. 30 Sep. 2010, doi:10.1371/journal.pone.0013087 

Ogawa, Akihiro et al. “Lactobacillus gasseri SBT2055 suppresses fatty acid release through enlargement of fat emulsion size in vitro and promotes fecal fat excretion in healthy Japanese subjects.” Lipids in health and disease vol. 14 20. 20 Mar. 2015, doi:10.1186/s12944-015-0019-0 

Wiciński M, Gębalski J, Gołębiewski J, Malinowski B. Probiotics for the Treatment of Overweight and Obesity in Humans-A Review of Clinical Trials. Microorganisms. 2020 Jul 29;8(8):1148. doi: 10.3390/microorganisms8081148. PMID: 32751306; PMCID: PMC7465252.